27. 2. 2015

Antarktida lodí - Laguna Esmeralda T-1


Dneska mám opět před sebou volný den. Razím za stejnými autobusáky jako den předem a tentokrát jedeme směrem na Laguna Esmeralda. Seriál to byl populární tak jsem zvědav co jezero. Cca 20 minut za městem nastupujeme na 4km dlouhý trail, který vede nahoru k ledovcovému jezeru. Pozitivní je, že se neplatí nic za vstup, méně pozitivní je, že je všude strašně bahna. Den před tím pršelo, ale i tak cesta přes vřesoviště nikdy suchá moc nebude. Cestou se pěkně střídají různé biotopy (les, vřesoviště,...) až k samotnému jezeru. Nejvíc mi pohled připomíná Kanadská jezera a tamní národní parky. Je to paráda. Jediné co to trochu kalí je extrémní vítr s deštěm, který nás s přestávkami bičuje. Tak stačí nahoře chvilka, pár fotek občerstvení a valíme zase dolu, kde nás má vyzvednout opět autobus. Celá cesta na pohodových pět hodin. Večer mě přepadá moje nachlazení a tak jenom ležím v posteli. Moje snaha o to dojít si na jídlo byla opět narušena místním zvykem ve 3 zavřít a otevřít zase až v 7. To samé (akorát s jinými časy) je pak i u normálních obchodů. A druhý den už na LOĎ.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mohlo by se vám líbit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...